FABU kredieten en verzekeringen

Afspraak plannen Afspraak onlineAfspraak op kantoorAfspraak per telefoon

 

 

Hoe onafhankelijk is FABU?

 

FABU werkt met meer dan 40 verschillende krediet- en/of verzekeringsmaatschappijen.

O.b.v. een klantengesprek en analyse zal je dossier op de markt vergeleken worden.

Nadien stelt FABU je keuzes voor, financiële keuzes. Je kan dus zelf kiezen uit het aanbod.

Wie kan bij FABU terecht?

 

Particulieren, zelfstandigen, ondernemers, KMO, investeerders,... uit Oost-Vlaanderen

 

Voor wat kan je terecht bij FABU?

 

Verzekeringen , kredieten, fiscaliteit, vermogensopbouw,

opbrengsteigendommen, passief inkomen,

ondernemers advies, optimalisaties , financieel advies,

klankbord, contractrecht, erfrecht, aansprakelijkheid, gezondheid,...


FABU is er om je te helpen naar meer geluk, meer geld, meer tijd, meer zekerheid,...

 

Wat kost een kennismakingsgesprek met FABU?

 

Niets, enkel wat van je tijd. Je zal geen factuur ontvangen.

 

Wie betaalt FABU Kredieten en FABU Verzekeringen? 

 

De maatschappijen vergoeden FABU aan de hand van een commissie.

 

 

Hoe kan ik FABU best bereiken?

 

Mail naar communicatie@fabu.be

Of maak zelf je afspraak online.

Ook telefonie organiseren we via afspraak. 

 

Wat bij schade? 

 

Ontdek onze schadepagina www.fabu.be/schade

Wat moet ik doen als ik iemand wil in contact brengen met FABU? 

 

Laat het ons weten.

 

Je ontvangt een fijn geschenk en je contact een vrijblijvend financieel advies op maat.

 

 

Kan ik terecht met enkel een autopolis?

 

FABU streeft naar duurzame totaal samenwerkingen, immers een 360 graden aanpak overheen alle facetten

daar heb je meer boodschap aan, meer voordeel, meer tijd, meer zekerheid.

Autopolissen aanzien we als service voor totaal samenwerkingen.

 

Ben je jouw groene kaart kwijt?

 

Stuur een e-mail naar communicatie@fabu.be voor een aanvraag van een duplicaat.

 

Heb je jouw nieuwe groene kaart nog niet ontvangen?

Bezorg het betaalbewijs van de verzekeringspremie van je wagen aan communicatie@fabu.be.

FABU gaat dan snel aan de slag om na te gaan bij de maatschappij waar de betaling niet goed verwerkt werd of de post niet goed afleverde.

Zonder betaalbewijs duurt het langer.

 

Hoe kunnen we jou helpen? Maak nu een afspraak!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Waarvoor wenst u een afspraak?

Waar wenst u een afspraak?

Wanneer wenst u een afspraak?

Hoe laat wenst u een afspraak?

Uw gegevens

ja, ik wil een gratis E-BOOK juiste financiële keuzes